skip to main
|
skip to sidebar
NOVES TECNOLOGIES I EDUCACIÓ.
domingo, 31 de agosto de 2008
Opiniò personal sobre la nova llei d'educació.
http://www.lleieducacio.cat/
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Datos personales
Estela Lluch
Ver todo mi perfil
Archivo del blog
▼
2008
(14)
►
septiembre
(2)
▼
agosto
(7)
Opiniò personal sobre la nova llei d'educació.
un altre espai web interessant:ESPAI TIC
COMENTÀRI D'UNA NOTÍCIA:
Creació i edició de vidio:
vidio interessant sobre les tic i l'educació infan...
Comentari d'una notícia:
Comentari d'una notícia:
►
julio
(5)
SÍ O NO A LA NOVA LLEI D'EDUCACIÓ?
Mi lista de blogs
Marta.Merce
Jednolity Nadrzędny Wskazówka, Jeżeli Idzie O Dzieci, Dających W Cube World
Hace 7 años
Ariadna de Frias
Testimoni Jasa Promosi Pin BB
Hace 11 años
* Patricia *
Novs tecnologies amb velles pedagogies
Hace 17 años
Noemí
Pràctica Jclic
Hace 17 años
CRIS
Ja finalitzem el curs!
Hace 18 años
Maria Muntané & Ntae
Final de curs!
Hace 18 años
NTAE ? Som-hi !
NTAE... un repte?
Hace 18 años
Mar Pèlach
Això ja s'acaba!
Hace 18 años
---> Anna Blazquez <---
Diem adéu!
Hace 18 años
Carla
"La interjección adiós empleada como saludo para despedirse"
Hace 18 años
Maria Canamassas & NTAE
Això s'acaba!!
Hace 18 años
Georgina
Notícia del diari El Metro.
Hace 18 años
No hay comentarios:
Publicar un comentario