skip to main | skip to sidebar

NOVES TECNOLOGIES I EDUCACIÓ.

domingo, 31 de agosto de 2008

Opiniò personal sobre la nova llei d'educació.

http://www.lleieducacio.cat/
Publicado por Estela Lluch en 13:30

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio
Suscribirse a: Enviar comentarios (Atom)

Datos personales

Mi foto
Estela Lluch
Ver todo mi perfil

Archivo del blog

  • ▼  2008 (14)
    • ►  septiembre (2)
    • ▼  agosto (7)
      • Opiniò personal sobre la nova llei d'educació.
      • un altre espai web interessant:ESPAI TIC
      • COMENTÀRI D'UNA NOTÍCIA:
      • Creació i edició de vidio:
      • vidio interessant sobre les tic i l'educació infan...
      • Comentari d'una notícia:
      • Comentari d'una notícia:
    • ►  julio (5)

SÍ O NO A LA NOVA LLEI D'EDUCACIÓ?

Mi lista de blogs

  • Marta.Merce
    Jednolity Nadrzędny Wskazówka, Jeżeli Idzie O Dzieci, Dających W Cube World
    Hace 7 años
  • Ariadna de Frias
    Testimoni Jasa Promosi Pin BB
    Hace 11 años
  • * Patricia *
    Novs tecnologies amb velles pedagogies
    Hace 17 años
  • Noemí
    Pràctica Jclic
    Hace 17 años
  • CRIS
    Ja finalitzem el curs!
    Hace 18 años
  • Maria Muntané & Ntae
    Final de curs!
    Hace 18 años
  • NTAE ? Som-hi !
    NTAE... un repte?
    Hace 18 años
  • Mar Pèlach
    Això ja s'acaba!
    Hace 18 años
  • ---> Anna Blazquez <---
    Diem adéu!
    Hace 18 años
  • Carla
    "La interjección adiós empleada como saludo para despedirse"
    Hace 18 años
  • Maria Canamassas & NTAE
    Això s'acaba!!
    Hace 18 años
  • Georgina
    Notícia del diari El Metro.
    Hace 18 años