martes, 2 de septiembre de 2008

1a REFLEXIÓ PERSONAL SOBRE EL PROPI PROCÉS D' APRENENTATGE:

La primera reflexió que vull fer sobre el meu propi procés d'aprenentatge sobre la matèria és la inseguretat vers tot al que té a veure amb el món de les noves tecnologies. Hem refereixo a que abans de realitzar aquesta assignatura hi havien molts conceptes que no savia. Això hem creava certa angoixa. Per aquesta raó no li donava importància el fet de tenir certes nocions sobre el tema. El gran aprenentatge que he pogut realitzar dins d'aquest àmbit és el fet d'incloir les noves tecnologies dins de la meva formació com a mestre, ara penso que són realment importants, ja que la societat actual demana que els professionals encarregats de l'educació estiguin al dia de qualsevol inovació que pugui sorgir.
Per altre bada, penso que el més important de tota la matèria realitzada a l'assignatura ha estat la quantitat de recursos que s'han possat al nostre abast, i sobretot el fet d'intentar que els trobessim de manera autònoma. Això últim m'ajudat a poguer trobar recurosos de manera autònoma, ja que penso que si no sóm capaços d'actualitzar-nos individualment mai ens podrem adaptar els continus canvis que es produeixen dins del món de les noves tecnologies.
Cal destacar també, que vivim en una societat canviant i que un mestre ha de desenvolupar certa capacitat d'adaptació a aquets canvis, ja que sino mai podrà ser un bon mestre.
Per acabar aqusta reflexió m'agradaria dir que he adquirit un gran número de conceptes relacionats amb la matèria que abans per a mi ni tant sols existíen.

lunes, 1 de septiembre de 2008

2a Reflexió personal sobre el propi procés d'aprenentatge:

La segona reflexió que trobo interessant fer, és el fet de la constància en el treball realitzat en aquesta assignatura. Crec que aquesta constància ha estat el que m'ha faltat per poder arribar a aprendre molts més conceptes. Per altre banda penso, que el que m'ha fet perdra aquesta costància ha estat la motivació vers la matèria. En un primer moment hem sentia perduda i això hem feia que hem desanimés bastant.
El que si tinc clar és que la constància i la renovació en el món de les noves tecnologies és la base, ja que és un món molt canviant i si no renovem de manera constant mai podrem fer-ne un ús adequat.

domingo, 31 de agosto de 2008

Opiniò personal sobre la nova llei d'educació.

http://www.lleieducacio.cat/

un altre espai web interessant:ESPAI TIC

Buscant informació sobre les tic he trobat un espai web on podeu actualitzar tot tipus d'informació relacinada amb les tic. Dins hi podem trobar adreces d'interés educatiu, tutorials de cMap tools, forum espi tic, notícies... Ara us adjunto l'enllaç per si algú ho troba interessant i vol fer un cop d'ull. Crec que és una adreça molt interessant per a la nostre pròpia actualització en el mon de les noves tecnologies.

http://espaitic.net/

martes, 26 de agosto de 2008

COMENTÀRI D'UNA NOTÍCIA:

Por qué los escolares españoles reciben Informática de docentes no especialistas.

Noticias EUROPAPRESS 26/12/200718:39h

El Grupo Parlamentario IU-ICV ha pedido al Gobierno que explique por qué los alumnos de Educación Secundaria y Obligatoria (ESO) y Bachillerato reciben clases de Informática o Tecnología de profesores no especialistas en Tecnologías de Información y Comunicación (TIC).
Así lo expresó IU-ICV, en una pregunta por escrito, que recoge Europa Press, basándose en el proyecto de Real Decreto de especialidades docentes de la Educación Secundaria, emitido a principios de diciembre por el Ministerio de Educación y Ciencia. Este proyecto normativo establece que las asignaturas de Tecnología e Informática estén atribuidas a las especialidades docentes de Tecnología y Matemáticas "sin dar preferencia al profesorado de Informática". Asimismo, en relación a una publicación de la Comisión Europea 'Integración de las TIC en la formación inicial del profesorado. Educación Secundaria' --que no incluye a los profesores especializados en esta materia--, IU-ICV denunció que el documento demuestra que esa especialidad "nada tiene que ver con la informática".


Enllaç on podem trobar la notícia:

http://abc.hoytecnologia.com/noticias/Porque-escolares-espanoles-reciben/37797


Comentari personal de la notícia:

Crec que en la societat actual no haurien d'haber aquest tipus de problemes, i molt més en lo referent a l'educació de la societat del futur.
No arribo a entendre de que serveix l'impuls que li estan donant a les tic a les escoles si després no conten en el seu equip educatiu amb un especialita en la matèria.
Tampoc trobo coherent que això no es tinguien compte des del Departament d'educació. L'educació és la base de qualsevol societat i si no és fa bé des dl principi que no es canviïn les coses i que es deixin com estàn.
Per acabar hem resta dir que els centres educatius no haurien de tolerar el fet de no tenir personal qualificat impartint classes.

lunes, 25 de agosto de 2008

Creació i edició de vidio:

Aquesta activitat és una de les tres pràctiques obligatories realitzades a l'assignatura de noves tecnologies. Per a reailtzar-la hem seguit els pasos següents:

1.-Creació d'un vidio a través de la grabació de diverses seqüències amb una cama re vidio.

2.-Edició del vidio utilitzant el programa pinacle estudio.

viernes, 22 de agosto de 2008

vidio interessant sobre les tic i l'educació infantil:

He trobat un vidio molt interessant sobre les tic a l'educació infantil, no ho he pogut penjar per tal de que ho veiessiu directament des d'aquest blog, però us deixo l'enllaç per si algú ho troba interessant i vol fer un cop d'ull.
Crec que pot ser interessant pel fet de poder observar de manera directe els primers contactes dels nens d'infantil amb les tic.

http://www.edu3.cat/Edu3tv/Fitxa?p_id=17206