He trobat un vidio molt interessant sobre les tic a l'educació infantil, no ho he pogut penjar per tal de que ho veiessiu directament des d'aquest blog, però us deixo l'enllaç per si algú ho troba interessant i vol fer un cop d'ull.
Crec que pot ser interessant pel fet de poder observar de manera directe els primers contactes dels nens d'infantil amb les tic.
http://www.edu3.cat/Edu3tv/Fitxa?p_id=17206
viernes, 22 de agosto de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

No hay comentarios:
Publicar un comentario