La segona reflexió que trobo interessant fer, és el fet de la constància en el treball realitzat en aquesta assignatura. Crec que aquesta constància ha estat el que m'ha faltat per poder arribar a aprendre molts més conceptes. Per altre banda penso, que el que m'ha fet perdra aquesta costància ha estat la motivació vers la matèria. En un primer moment hem sentia perduda i això hem feia que hem desanimés bastant.
El que si tinc clar és que la constància i la renovació en el món de les noves tecnologies és la base, ja que és un món molt canviant i si no renovem de manera constant mai podrem fer-ne un ús adequat.
lunes, 1 de septiembre de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

No hay comentarios:
Publicar un comentario