martes, 2 de septiembre de 2008

1a REFLEXIÓ PERSONAL SOBRE EL PROPI PROCÉS D' APRENENTATGE:

La primera reflexió que vull fer sobre el meu propi procés d'aprenentatge sobre la matèria és la inseguretat vers tot al que té a veure amb el món de les noves tecnologies. Hem refereixo a que abans de realitzar aquesta assignatura hi havien molts conceptes que no savia. Això hem creava certa angoixa. Per aquesta raó no li donava importància el fet de tenir certes nocions sobre el tema. El gran aprenentatge que he pogut realitzar dins d'aquest àmbit és el fet d'incloir les noves tecnologies dins de la meva formació com a mestre, ara penso que són realment importants, ja que la societat actual demana que els professionals encarregats de l'educació estiguin al dia de qualsevol inovació que pugui sorgir.
Per altre bada, penso que el més important de tota la matèria realitzada a l'assignatura ha estat la quantitat de recursos que s'han possat al nostre abast, i sobretot el fet d'intentar que els trobessim de manera autònoma. Això últim m'ajudat a poguer trobar recurosos de manera autònoma, ja que penso que si no sóm capaços d'actualitzar-nos individualment mai ens podrem adaptar els continus canvis que es produeixen dins del món de les noves tecnologies.
Cal destacar també, que vivim en una societat canviant i que un mestre ha de desenvolupar certa capacitat d'adaptació a aquets canvis, ja que sino mai podrà ser un bon mestre.
Per acabar aqusta reflexió m'agradaria dir que he adquirit un gran número de conceptes relacionats amb la matèria que abans per a mi ni tant sols existíen.

No hay comentarios: