miércoles, 30 de julio de 2008

nou currículum d'educació infantil!!!!!

Crec que tota persona que tingui algu tipus de relació amb el món de l'educació infantil, hauria de tenir constància de les modificacions proposades pel departament d'ensenyament de la generelalitat de Catalunya incloses dins del nou currículum d'educació infantil.
Us adjunto l'enllaç on podeu trobar aquest nou currículum.

http://www.xtec.es/estudis/primaria/curriculum_infantil.htm

Per altre banda m'agradaria rebre algun tipus de comentari sobre la comparativa entre el currículum antic i el nou.

2 comentarios:

mariabasart dijo...

Hola, l'enllaç em dóna error... ja fa dies que estic buscant documentació sobre el currículum d'educació infantil (sóc mestra de p3) però, només trobo un document de 15 pàgines i el desplegament, que no és gaire més 'específic'. Aquest és el material de què es disposa? o no el sé trobar bé?

moltes gràcies!

mariabasart dijo...

hola de nou!! ara m'adono que crec que ens vam fer el blog amb el mateix objectiu.. l'assignatura de la uoc!! no? jjj bones! bé, la pregunta que tenia ja l'he penjat jj
gràcies de nou!