viernes, 4 de julio de 2008

PRÀCTICA OBLIGATORIA 1, ediciò d'imatge.



Aquesta primera pràctica obligatoria ha estat realitzada amb el programa gimp. A través del qual hem pogut modificar diferents aspectes de la fotografia i també retallar una part sense perdre qualitat d'imatge.
La pràctica en si coinsisteix en retallar una part d'una imatge escollida anteriorment amb el programa gimp.
Els pasos que cal seguir per realitzar aquesta pràctica d'edició d'imatge són:
1.-Cercar una imatge adequada.
2.-Guardar la imatge dins de l'ordinador que utilitzarem per realitzar la pràctica.
4.-Obrir la imatge amb el programa gimp.
5.- Modificar la mida de la imatge per evitar perdre calitat d'imatge en el moment en què sigui retallada.
6.-Retallem la imatge amb la opció escapça del programa gimp.
7.-Penjar la imatge original i la retallada al weblog per tal de que qualsevol pugui veure el resultat.

No hay comentarios: